Real Time Analytics

Livet På En Kant

Fota, skriva, lägga upp om och om igen....

Publicerad 2013-01-29 11:57:53 i Vanlig vardag,

Nu börjar det likna något igen. Jag tyckte jag hade lagt upp en massa annonser, men de går ju liksom ut. Puh! Det tar lite tid, men bra blir det. Förutom de 9 annonser jag precis lagt ut ska jag lägga ut typ 50 annonser till under eftermiddagen. Hmmm...lär ju ta sin lilla tid. =P
 
Trosor hit och trosor dit....Idag är det faktiskt nästan bara trosor jag håller på med. Fixade en del BHar förra veckan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela