Real Time Analytics

Livet På En Kant

Försäljningen går framåt! =D

Publicerad 2013-01-23 20:03:33 i Vanlig vardag,

Sitter nu och ser att jag börjar få bud på mina produkter, om än inte många så är det på några. =)
Jag blir lika glad varje gång någon har budat. Ungefär som att jag aldrig skulle ha traderat förut. Jag har en hel del kvar att lägga ut här hemma, men belysningen är så dålig så jag måste göra det i dagsljus så resten får åka ut på annons imorgon.
 
Nu sitter jag dessutom och tittar på vad jag ska köpa in inom kort. Jag har lite ideer och tankar kring det. Det blir mer än bara underkläder den här gången. =O Nu fick ni ideer va! Hehe! Det är inte som ni tror. Jag ska visa er även de produkterna, men det får bli när jag beställt och de finns hemma för försäljning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela