Real Time Analytics

Livet På En Kant

Ett gott skratt förlänger livet!

Publicerad 2013-01-22 21:59:02 i Vanlig vardag,

Det här kom från sidan Skratta på fb ikväll.

skratta
Statistik om kroppen:

- Det tar 7 sekunder för maten att komma från munnen till magen
- Människans hårstrå kan hålla 3kg vikt
- Längden av mannens penis är lika med längden av hans tumme gånger 3
- Lårbenet är lika hårt som cement
- Kvinnans hjärta slår snabbare än mannens
- På varje fot har vi runt tusen miljarder olika bakterier
- Kvinnan blinkar två gånger oftare än mannen
- Vi använder 300 olika muskler bara för att hålla balansen när vi står

Kvinnor har redan läst färdig detta
Männen tittar fortfarande på sin tumme...
------------------------------------
Gilla skratta om du vill skratta fler gånger!
Tack för tipset, Linus Nilsson.
Gilla · · Dela · 3 28795578 · för 18 minuter sedan ·

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela