Real Time Analytics

Livet På En Kant

Det spökar i mitt hem

Publicerad 2013-01-31 08:16:19 i Vanlig vardag,

Igår hade jag sorterat fina 5 pack med trosor och lagt på vardagsrumsbordet, jo, jag vet, hela vardagsrummet är fyllt av kläder just nu. Det är helt sjukt! Men, men de låg iaf i en snygg hög sorterade.

När L kommer hem, min inneboende har "någon" lagt dem under bordet och öppnat hennes byrålåda på övervåningen så att den är HELT utdragen.

Saker utöver det här som har hänt:

*Knackade på dörren i somras när jag höll på att försova mig till jobbet.

*Telefon och bankdosa flyttar runt lite nu och då. Bankdosan var borta i fem veckor. Helt plötsligt låg den helt synligt mitt på golvet och det medan vi satt inne i rummet.

*Volymen på tvn har höjts och den har börjat bläddra kanaler.

Det här var ett urval av saker som hänt.

Spännande va! =D We are not alone......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela