Real Time Analytics

Livet På En Kant

Det här är första dagen på resten av mitt liv

Publicerad 2013-01-18 13:58:00 i Vanlig vardag,

Har du någon gång funderat över hur mycket tid du spenderar på att fundera över problem som kan uppstå i framtiden? Betänk all tid som du lägger ned helt i onödan. Vem bestämmer att det blir ett problem annat än just du själv?
 
Idag har jag löst två problem som egentligen aldrig var någon problem. Och tänk så enkelt allting blev. Det känns som en enda virvel av positivitet runt mig just nu. Det spelar nästan ingen roll vad som händer så kommer det ändå att bli TOPPEN!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela