Real Time Analytics

Livet På En Kant

Dagens käftsmäll.nu-check!

Publicerad 2013-01-21 13:04:06 i Vanlig vardag,

Det sjuka är att jag känner mig nöjd. Det var en fet käftsmäll vill jag tillägga, MEN jag känner en oerhörd tacksam i att resultat var bättre än jag trodde. Det är helt osannolikt egentligen att jag inte bara satte mig ner och grät.
 
Skitsaksamma! Livet är en enda stor prövning det kanske är dags för mig att ta upp huvudet ur sanden och göra upp med mitt förflutna. Det känns som det. Nu när jag ändå håller på med att fixa så mycket annat i mitt liv kan jag lika gärna fortsätta med det här. Även om det här också kommer att tyna bort i fjärran behöver man arbeta med vissa saker.
 
I slutändan blir vi alla bättre människor och kan gå vidare om vi även fortsätter att jobba med våra mörka sidor. Nu ska jag njuta. Den första besvikelsen har lagt sig och nu kan jag bara se framåt och mot bättre tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela