Real Time Analytics

Livet På En Kant

Annonsering

Publicerad 2013-01-30 13:44:31 i Vanlig vardag,

Postat brev idag och lagt ut fler annonser. Det är ganska jobbigt att lägga ut annonserna faktisk och det tar lite tid, men det är det värt sedan. Lyckan när det blir bud på varorna är värt allt. =D

Det är tur att det är ute med slicka-kuvert. Har ni någon gång slickat massor med kuvert? Det gjorde jag när de hade beställa fel kuvert på ett kontor jag jobbade på. Vilket H-vete det var. Usch vad äckligt det smakade också. Det var dessutom massor med brev som skulle skickas. Suck och stön! Som tur är har jag klisterremsa på mina så jag drar bara av det och lappar ihop skiten.
 
Jag håller på att beta av de lättare annonserna just nu och ska ta tag i det som blir lite mer unika sedan. Dock flyter det på och jag tror att det här kan bli riktigt bra. =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela