Real Time Analytics

Livet På En Kant

Vill du ha det på ett visst sätt - gör det själv!

Publicerad 2013-02-17 11:54:08 i Vanlig vardag,

Jag insåg igår att om man vill ha det på ett visst sätt får man göra det själv. Så blir det också nu. Ibland är det bra att se visa saker med egna ögon. Det är som att allt faller på plats. Det får väl ta den tid det tar när jag är sjuk. Att forcera i det här läget är bara korkat. Och frågan som man alltid kan ställa sig: Kommer någon att dö av det? Svar: Nej, absolut inte!
 
Sagt och gjort. Gör det själv och få det som du vill ha det. Man ska aldrig gnälla på något som någon annan har gjort åt en i ren välmening.

Idag är en bättre dag. Jag har tagit "vissa" beslut som behövs och livet kommer att se annorlunda ut i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela