Real Time Analytics

Livet På En Kant

Upside down!

Publicerad 2013-02-23 16:01:00 i Vanlig vardag,

Tänk om man kunde skriva allt man tänker på. Då skulle det här inlägget kunna orsaka stort kaos och förvirring. Nu kan man inte skriva om allt, så ni får bara undra. Jag vet att det är impopulärt hos vissa, men samhället är uppbyggt så att det finns vissa normer och följs inte normerna, ja, då är man konstig. Då får väl jag vara konstig.
 
Suck! Tänk, tänk, tänk. Livet ter sig så underligt ibland.
 
Just nu är uppsidan ner och nesidan uppe. Jag hoppas snart ha tillbaka dem på rätt plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela