Real Time Analytics

Livet På En Kant

Skithästar!

Publicerad 2013-02-26 19:59:31 i Vanlig vardag,

Varför händer det skitgrejer med hästar jämt? Blir så jävla less.
 
Såg ut att vara ett överben på Hoppans ben idag. Jag hoppas att det bara från såret hon haft där innan och inte ett överben. Det kändes dock som det. Hon är så himla känslig så det går inte att undersöka benet själv. Varje gång hon har ett sår får hon damp och det går knappt att ta på hästen öht. Jag blir sjukt störd och irriterad.

Ante kanske har många fördelar i hans mer retarded värld trots allt. Det är sällan mar irriterar sig på honom faktiskt. Om inte annat är han en man och blir man irriterad brukar han fatta rätt snabbt. Han har insett vem som bestämmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela