Real Time Analytics

Livet På En Kant

Senaste dagens ångest - och jag behöver hjälp och råd!

Publicerad 2013-02-05 13:22:37 i Vanlig vardag,

Helt plötsligt började det flyta på med säljandet på T igen. Det jag inte förstår är varför jag får sådan ångest. Jag har lagt upp flera annonser på samma produkt i olika färgkombinationer. Det jag fick ångest över nu var att den/de som köpt skulle ha missat det där jag skrev vilken färg som ingick i just den här förpackning. Hur dum är jag inte? Ska jag helt plötsligt börja ansvara för att personen som köper ska läsa HELA annonsen????
Nä så fungerar det ju inte och det är ju inte så att jag inte har bild på ALLA färger av den modellen. Jag är verkligen SÅÅÅÅ knäpp ibland. Måste bara skärpa till mig. Ångest är onödig.
 
Pratade dessutom med posten-snubben idag. Jag mötte honom när jag lämnade ett paket på lådan och passade på att fråga om jag inte kunde få göra iordning en påse vid min låda istället. Han sa att det gick bra. Det blir ju lättare för alla eftersom jag just nu får stå och knövla ner post i värsta minifacket. Nu slipper ju han dra ut de inknövlade paketen och jag slipper knövla i dem.
 
Perfekt! Allt löser sig. Nu ska jag bara hitta en lösning på frakten så den slipper bli skrymmande. Någon som har något förslag på hur jag paketerar BHar som är vadderade så de blir max 3 cm? Eller om någon vet vad jag kan paketera i som är max 3 cm. Kläder är ju mjuka och går att vika in i vad som helst, men jag har upptäckt att de fluffar upp sig precis lika lätt och gör paketen skrymmande utan anledning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela