Real Time Analytics

Livet På En Kant

Så, nu ska jag bara hitta någon att ligga med

Publicerad 2013-02-17 19:02:41 i Vanlig vardag,

Nu är snart sovrummet färdigt. Jag förstår bara inte varför det ska ta sådan enorm tid att fixa med saker när man har dem hemma. Idag har jag iaf lyckats få upp hyllorna ovanför sängen. 
 
Här är bilderna på det som är färdigt. Jag har ännu lite mer planer, men det blir senare. Just nu känner jag att det fattas lite väggord bara. Mellan hyllorna och sängen vill jag har någon text, jag vet bara inte vad.
 
För ett tag sedan var jag in på Clas Ohlson och hittade bla den här där: Home, men den tänkte jag har rakt fram i vardagsrummet. I sovrummet vill jag nog ha något med love bla bla bla. Ni kanske har något förslag?

Nu ska jag bara hitta någon att ligga med i mitt "nya" sovrum. =P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela