Real Time Analytics

Livet På En Kant

Så bra det kan bli!

Publicerad 2013-02-05 16:11:41 i Vanlig vardag,

Nu har jag äntligen hittat något att paketera mina varor i och dessutom till rimligt pris. Det här kommer att bli kanoners!
Väldigt praktiskt när man slipper skrymmande-biten. När dessutom kartongerna kostar mindre än det jag köpt innan är det ju ännu bättre. =)

Jag har kontaktat flera ställen som säljer kontorsmaterial och idag fick jag svar från en som hade något som passar mig.
 
Vad enkelt det är idag när man kan sköta precis allting hemifrån. Jag har kommit på att egentligen behöver man nästan aldrig lämna hushållet om man absolut inte vill.

Nej, nu ska jag vila lite till. Blev akuttrött och var tvungen att gå hem för att vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela