Real Time Analytics

Livet På En Kant

Oh, happy day!

Publicerad 2013-02-16 10:49:20 i Vanlig vardag,

Nu verkar det äntligen som att jag kommit ur halvdeppen jag haft senaste två veckorna. Idag känner jag mig återigen pigg och glad. Det har både med saker i min omvärld och mig själv att göra. Det jag blev glad av igår blev jag ännu mer glad av idag. Det infann sig liksom ett lugn inombords.
 
Jag är så otroligt rädd att en person som håller sig i bakgrunden i mitt liv ska försvinna, även om jag ibland skriver motstridiga saker till det här på bloggen (det är bara min egen osäkerhet som uttalar sig då). Idag infann sig iaf lugnet och jag kan fortsätta andas.
 
Idag händer även andra positiva saker. =)
Ni kanske får lite bildsaker att titta på senare. Isf blir det under kategorin "stallet". Vi har nämligen fått presenter av en person dit. - PRECIS sådana som jag önskat mig OCH behöver. Fan, vad bra människor det finns!
Jag är så lycklig och tacksam över alla dessa bra människor jag har omkring mig. I love you all!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela