Real Time Analytics

Livet På En Kant

När lagret börjar sina....

Publicerad 2013-02-08 17:06:24 i Vanlig vardag,

När lagret börjar sina. Ja, normalt sett beställer man hem mer eller så gör man som jag. Ringer hem den återstående delen av sitt lager. Sagt och gjort har jag nu här minst 15 par BHar till. Perfekt! Bara att fota och lägga ut med andra ord.

Imorgon ska jag fixa det. Det blir inga bra bilder när det inte är dagsljus.

Jag vill tillägga att det inte är så att jag inte sitter och tittar på nya saker att beställa hem, men just nu finns det vissa hinder. Bla högtiden som firas på andra sidan jorden och kommer att försena alla leveranser. Sedan har jag även hittat återförsäljaren som jag vill köpa av och den är lite dyrare vilket naturligtvis betyder att man måste tjäna lite mer och beställa hem större kvantitet för att kunna hålla samma braiga priser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela