Real Time Analytics

Livet På En Kant

När en sak inte flyter, då brukar något annat passa på att komma upp till ytan....

Publicerad 2013-02-14 15:39:13 i Vanlig vardag,

Helt plötsligt blev det stretigt på "säljmarknaden". Jag blev lite bittre i några dagar och låter det bero så länge. Det kanske är så att jag får lägga perioden runt den 13-lön på hyllan "tiden då folk redan spenderat sin lön och väntar på nästa". Eller så lossnar det imorgon och flyter på som det gjort innan.

Själv la jag ner krut på annat och kör på det så länge. Det gick bra så här långt och jag har en "dejt" inplanerad. Inte med en man, men för kommande samarbete med en person. Det blir bra. Jag behöver det. Jag kan räkna ut med lilltån att det kommer att ta lååååång tid för mig att bli frisk från det här så det är bättre att planera för det och se till att jag blir frisk i första hand.
 
Ni får veta mer när jag vet hur det gått vid det första mötet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela