Real Time Analytics

Livet På En Kant

Lycka!

Publicerad 2013-02-15 12:15:22 i Vanlig vardag,

Vad är egentligen lycka och vad gör en människa lycklig?

Jag har inte svaret på frågan för er andra. Jag vet bara att en sak gjorde mig lycklig för en sekund idag. Om det lilla, bara tron av det faktist om jag ska vara ärlig, gjorde mig lycklig, räcker inte det? Vem har annars rätten att döma och säga att det är fel? Ingen faktiskt. Det som gör mig lycklig är min lycka och inte eran.
 
Sugig kvalitet på ljudet (åtminstone när jag lyssnade), men det var texten jag ville åt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela