Real Time Analytics

Livet På En Kant

Livet är så bra på vissa plan just nu

Publicerad 2013-02-09 18:08:01 i Vanlig vardag,

Det är så skön känsla när man kommer hem och ser att under tiden man varit borta  har man tjänat pengar. =)
Det är skitroligt faktiskt. Jag går iväg och gör något som jag tycker är roligt och under tiden tjänar jag pengar på något annat. Fattar ni! Livet är bra på flera plan samtidigt.
 
Sedan när jag tjänat lite pengar får jag göra det alla kvinnor älskar - shoppa! Jag köper in saker jag bara älskar, öppnar paketen, blir lycklig, fotar dessa, gör en annons, tjänar pengar och till sist - känner glädjen när jag vet att jag sålt en bra sak till någon som kommer att uppskatta den.
 
Kan det bli bättre?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela