Real Time Analytics

Livet På En Kant

Känns som att vi hoppar det där med bilderna idag

Publicerad 2013-02-17 13:45:41 i Vanlig vardag,

Alltså, det här blev inte vad jag hade tänkt mig. Inte alls faktiskt! =P
Suck! Jag missbedömde möblerna lite. Jaja, jag kan gömma undan lite skräp i dem ett tag iaf. De här möblerna fick mig dock att ännu mer vilja ha den jag tänkt från början. =) Dessutom har jag användning av de här senare.
Skönt att få lite förändring. Nu ska jag jobba mer på hemmet. Jag har massor med grejer jag ska skruva upp. Jag får jobba på mina önskningar. De blir åt det hållet jag tänkt, men ändå inte riktigt som det jag önskat mig. Uppenbarligen är jag lite otydlig med vad jag önskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela