Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag hatar allt vad programmering och datorer heter

Publicerad 2013-02-26 12:41:20 i Vanlig vardag,

Jag hatar verkligen allt vad programmering och datorer heter just nu. Fungerar det inte som det ska är det ett rent helvete faktiskt. Det är så jävla sugigt att jag inte vet vad jag ska ta mig till.
 
Jag hoppas jag får hjälp av supporten nu. Hur fan kan man skriva att man ska välja en Database Engine, när det inte finns något som heter Database Engine?????? I fucking hate it! =/ Evilness!!!!!
 
Ut en sväng med vovven och sedan på ´et igen bara. Jag ska lyckas och jag ska göra det bra.
 
Jag undrar också varför jag inte kan logga in på PHPmyadmin. =( Antar att jag kanske får svar när jag hittar database engine´en som är lost in space just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela