Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag är den här pain in the ass-lådan!

Publicerad 2013-02-07 14:58:05 i Vanlig vardag,

Om inte annat kommer jag att bli det. Idag hade jag fullsmockat med brev i min låda som posten skulle ta med sig. Jag möla ner dem och det fanns inte en mm till övers för något annat.
 
Krångliga brevlådor är det värsta som finns och med krånglig menas att man inte är bara en vanlig, tråkig en. Jag borde iaf få någon plus för att jag har en grön plastlåda. Det är ju de bästa lådorna. Man kan omöjliga skära sig på dem och de går lätt att öppna och stänga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela