Real Time Analytics

Livet På En Kant

Erbjudande!

Publicerad 2013-02-24 20:10:31 i Vanlig vardag,

Jag fick ett erbjudande häromdagen, om en lokal till min verksamhet. Först sa jag nej, men nu när jag tänkt efter är det nog inte så dum ide ändå. Däremot skulle jag behöva någon att dela utrymmet med då jag långt ifrån behöver hela. Någon som är intresserad av att ha halva min lokal? Jag vet inte hur fancy den är och gissar på att den inte är så fancy. 
Det bästa med den är att den är toknära mitt hem. =) Typ dörr i dörr. Jag vet inte vad han vill ha i hyra heller, men det är nog inte så dyrt gissar jag.
 
Någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela