Real Time Analytics

Livet På En Kant

Det tar sig i hemmet.....

Publicerad 2013-02-19 18:27:27 i Vanlig vardag,

Det börjar ta sig i hemmet, men det är låååååångt ifrån färdigt ännu.

Idag fick jag hjälp att sätta upp hyllor och och en krok.
 
 
Ja, just nu är det inte mer saker än så här på "avdelningen hörnet där tvn ska stå". Tvn är inte heller där ännu som ni kan se. Lite arbete med att flytta den a.
 
Dock, det är på gången. Det gråa ni ser i hörnet är att väggen har rört sig. Jag har spackel och glasfiber att fixa med, men om jag ska vara ärlig vet jag inte hur man gör. Jag har bara lagat väggar som inte var ett hörn. Hmm....google får väl hjälpa mig. Jag hade önskat mig en räddare i nöden. Någon sådan har inte dykt upp så då får jag ta saker i egna händer. =D Om nu inte någon dyker upp och vill hjälpa mig.......jag har en mycket exklusiv flaska rött vin......och när det här hörnet är lagat behövs hörnet bakom väggen också lagas och det är nära sängen - i sovrummet. (^-^) (^-^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela