Real Time Analytics

Livet På En Kant

Äntligen har jag fått igång min shop!

Publicerad 2013-02-26 15:08:00 i Vanlig vardag,

Jag är sjukt nöjd. Jag har äntligen fått min shop att fungera!

Nu har jag bara lite "små" saker att fixa med......
 
*Design
*Lägga in produkter
*Skapa kategorier
*Fixa betallösning (den är nästan färdig)
 
.....osv, osv, osv, osv.......
 
MYCKET jobb innebär det för er som inte vet. Katastrofalt mycket jobb. Det är tur jag är duktig och har gjort sådana här saker förut.
 
Nu ska jag njuta av mitt lyckande en stund och känna glädjen över att jag är på gång.
 
Om ni vill se webshoppen innan den kommer ut får ni vara fett kreativa, en del av er borde ha listat ut namnet OCH jag har skrivit vad jag använder för opensourcelösning tidigare på bloggen. Underbaraunder är ju webshopsnamnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela