Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jaha, och hur gick det nu då?

Publicerad 2013-12-17 20:52:11 i Vanlig vardag,

Jag skrev ju att jag skulle vara Speedy Gonzalez i förra inlägget och nu undrar vi nog alla hur det gick. Det är faktiskt så att jag själv undrar hur det gick och det kan jag tala om. De två senaste dagarnas arbete tog ut sin rätt. Jag kan faktiskt erkänna att redan vid lunch idag sa kroppen att den gjort sitt. Jag var helt slut. Nu i stallet, efter att jag motionerat häst nr 1 tog tröttheten över. Nu sitter jag hemma i soffan och konstaterar att jag längtar till sängen. En sak till jag undrar över nu är hur det kommer sig att jag innan kl 7.30 imorgon ska ha hunnit släppt ut 15 hästar. Hur gick det till? Jag är ju faktiskt ledig. Nåväl, bara att bita i det sura, ta sig i kragen och ställa klockan. Imorgon ska jag hälsa på min mormor, för första gången på 1,5 år. Hon har nämligen flyttat ner. =)
Det ska blir superkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela