Real Time Analytics

Livet På En Kant

I´m back at the blog

Publicerad 2013-12-29 21:52:08 i Vanlig vardag,

Jag vet att jag inte skrivit något på länge nu och jag hade nog inte tänkt skriva något på ett bra tag till. Jag har liksom ingen inspiration till det längre. Till saken hör att jag nu vill dela med mig av en sak: Det är en skön känsla när man längtar efter nästa gång man ska få träffa en person.

Jag blir glad av bara tanken och tänker tillåta mig själv att längta och känna glädje. Tiden får utvisa vad det leder till. Jag vet vad personen talat om för mig och på ett sätt känner jag mig säker i det. En sak är iaf säker och det är att vi kommer att ses igen.
 
Det är bra att längta lite. Jag hoppas att han gör det också. =)
Jag bara önskar att jag hade kunnat visa lite mer tacksamhet för det han gjort för mig senaste tiden. 
 
Det var allt för nu. Får se när jag har lust med nästa uppdatering på bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela