Real Time Analytics

Livet På En Kant

Fått ett antal småjobb hemifrån

Publicerad 2013-12-10 12:55:58 i Vanlig vardag,

Jag är nöjd med att ha fått till ett första kontrakt på arbete hemifrån. Det här var bara ett litet jobb, men det är en börjat. =)

Ett jobb som är bra gjort leder ju naturligtvis till fler. Det är ju superbra. 
 
Nu ska jag göra färdigt så jag kan åka och jobba senare i eftermiddag. Imorgon har jag en massa saker inbokade här hemma. De sakerna leder visserligen till mindre arbete i förlängingen. Innan jag jobbar börjar jobba i eftermiddag ska jag hämta en tv-bänk och senare i veckan får jag ett nytt soffbord. Nu funderar jag bara på hur soffan ska se ut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela