Real Time Analytics

Livet På En Kant

Är det så här man ska leva?

Publicerad 2013-12-19 17:50:06 i Vanlig vardag,

Igår fick jag mina näringsdrycker igen. Utan dem är jag inte människa. Är det så här det ska vara? Jag grundade med 3 st på eftermiddagen och sedan tog jag ännu en innan jag gick och la mig. Ska det verkligen behöva vara så?

Senaste tiden har jag även börjat se mönster och tendenser till när jag fått som en typ av depression vissa veckor. Det är helt sjukt det också för jag är VERKLIGEN inte deprimerad. Tendenserna som syns mest och tydligast är det faktum att jag inte orkar köra tvättmaskinen eller diskmaskinen. Saker som jag faktiskt gör normalt sett även om jag käknner mig rövigt trött. Det är skitjobbigt för när jag väl känner mig pigg igen då måste jag liksom diska och tvätta ikapp det som blev under "deppresionstiden".
 
Kan man ha depressionssymptom utan att vara deprimerad? Var/vad kommer de isf av?
 
Det är inte bara psykiskt jag behöver dessa drycker. Min lever säger typ upp sig när jag inte dricker dyckerna också. Jag fattar inte vad som är fel. Går jag till läkaren säger han att jag är frisk. Suck och stön! Det är tur iaf att dryckerna kommer på recept och är kraftigt subventionerade. Skulle jag gått och köpt dessa i butik skulle de ha kostat.minst 1500:-/månad.

Kommentarer

Postat av: Eve

Publicerad 2013-12-21 05:37:31

Jag har gått hela livet på näringsdrycker och tycker dom är helt okey. Var glad att du bor i Sthlm, där är landstingsbidraget högre än i Gävle tex. I Gävle fick jag betala 1000 kr i egenavgift. I Sthlm fick jag betala 200 något. Lite skillnad faktiskt =/ och väldigt orättvist om du frågar mig. Här är det som tur är betydligt billigare!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela