Real Time Analytics

Livet På En Kant

Äntligen börjar det släppa

Publicerad 2013-12-15 15:11:47 i Vanlig vardag,

Från att ha stått och slitit röven av mig själv i några veckor börjar det äntligen se ljusare ut. Nu känns det som att det kommer att lätta. Hjälp till 2,5 häst har jag snart. Nu kanske ni undrar över hur jag kan ha hjälp till en halv, men så blev det nu.
 
Nu är det iaf dags för arbete. Imorgon jobbar jag mer än jag gjort på länge. Det kommer att bli en tuff vecka och kl 12.30 på julafton är det nog jag som däckar i min egen soffa. Då slutar monsterpassen nämligen. Jag tog faktiskt på mig att jobba förmiddagen på julafton. Det är ändå på eftermiddagen och kvällen som det ska bli julfirande här hemma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela