Real Time Analytics

Livet På En Kant

Why I am not happy?

Publicerad 2013-08-10 19:32:18 i Vanlig vardag,

Order betald och klar idag trots detta så känner jag mig inte happy. Hur kommer det sig? Det kanske är så att jag bara är trött efter att ha arbetat mycket senaste veckan. Eller så går det helt enkelt över. Jag har ändå inte mått så bra de senaste dagarna. Den må-dåligt vet jag går över om någon dag eller så. Det kanske helt enkelt bara är att vänta ut och bli bättre rent fysiskt. Då hänger psyket med på en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela