Real Time Analytics

Livet På En Kant

Tjoho! Ner å ta emot hemleverans.

Publicerad 2013-08-29 12:56:01 i Vanlig vardag,

Jag måste ge 10 guldstjärnor till detta företag - Fredells. Snacka om serviceminden och hjälpsamma. Inte nog med att leveransen kommer redan dagen efter, jag lyckades dessutom lägga till plankor i min leverans hem. Det var verkligen guld värt för mig. I fortsättningen, eftersom jag kommer fortsätta beställa spånpellets härifrån, kommer jag samordna med eventuella andra saker jag behöver. Snacka om smidigt och lättsamt. Nu blir det dock till att köra ner bilen så jag får upp plankorna till hv så han kan såga dem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela