Real Time Analytics

Livet På En Kant

Shopping på G!

Publicerad 2013-08-27 14:58:35 i Vanlig vardag,

Nu ska jag fixa lite shopping.

På listan står bla en ny klocka. Värsta crawings sedan jag var på banken igår och nästintill dregglade över kassörskans klockan. Fick akut ha-begär. Bara älskade klockan. Nu har jag hittat en likadan och måste naturligtvis slå till på en gång. Hihi! Shoppaholic.nu.....
Det är en minsta summa att handla för när det kommer till klockorna så jag behöver lägga till något mer än bara klockan jag vill ha. Attans också! =P
 
Sedan blir det nog ett par av skorna jag tittat på. Jag ska kolla runt lite till innan jag bestämmer mig.
 
Det är typ det första, sedan kanske det blir något mer bara i farten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela