Real Time Analytics

Livet På En Kant

Nästa veckas produkt!

Publicerad 2013-08-03 15:36:20 i Vanlig vardag,

Under veckan har jag tittat på vad jag mer ska sälja i min butik. Jag har hittat en par saker som jag bestämt mig för. Bland annat ett par benskydd som kommer att komma i Limited Edition. Igår visade jag de för en och hon tände genast på att köpa ett par. Det säger väl en del...... Hon satt i soffan bredvid mig och drömde om hennes personliga utformning på dem.
 
De kommer inte att bli nästa veckas produkt. Det kommer istället att bli en sadelgjord. Den tror jag stenhårt på. Sjukt genialt sätt den är utformad på. 
 
Här är länken till produkten, som ni kan se har jag inte lagt ut bild på den ännu. Bilden får förbli en hemlighet!

JT Clothes - Sadelgjord
 
Ridstövlarna säljer ju redan som smör. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela