Real Time Analytics

Livet På En Kant

Något att se fram emot

Publicerad 2013-08-21 19:51:43 i Vanlig vardag,

Det är verkligen roligt med den här mannen som ger mig roliga kommentarer hela tiden. Jag vill inte riktigt säga komplimanger. På sätt och vis är det det det han gör, men samtidigt inte. Det är roligt och jag blir seriöst glad. Nu ser jag fram emot att träffa honom igen.
 
Man ska alltid uppskatta de små sakerna i livet och det här är en av dem. Nu kanske ni tänker. Varför inte köra på honom? Det finns en liten hake och den vill jag inte ta upp här. Om sanningen ska fram fanns intresse från mitt håll redan första gången jag träffade honom och ju mer jag träffar honom desto bättre är han som människa. Han har liksom bra värderingar som inte andra har. Ni vet sådana där värderingar som jag har som människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela