Real Time Analytics

Livet På En Kant

Mer shopping på schemat.....

Publicerad 2013-08-28 09:50:00 i Vanlig vardag,

Nu ska ni äntligen börja få länkar till min superfyndsida. Idag kommer första. =)

Även om det var supersale igår köpte jag ju bara en enda sak, eller jag fick ju lägga till en ring i beställningen för att klockan var för billig. 
 
Igår kväll hittade jag den här jackan som jag är lite sugen på. Storlek L skulle jag få på mig. Mitt största problem är att mina axlar är för breda. Jag har samma problem i Sverige, men storlek L borde fungera då den är 43 cm bred över axlarna.

Klicka på bilden för att komma till produktsidan. Som ni kan se är det hela 66% rea på den här jackan i nästan två veckor till så man måste inte stressa med att handla.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela