Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag är superwebshopparen!

Publicerad 2013-08-14 05:51:00 i Vanlig vardag,

Det är sant! Jag tror att jag är den överlägset bästa webshopparen ever. Om ni visste hur jag säljer i förhållande till marknadsföring, startkapital och arbetad tid. Då skulle ni undra hur det överhuvudtaget skulle vara möjligt att lyckas. Det är en nästintill omöjlig bedrift, men som jag sagt tidigare: Jag är det som gör det omöjligt möjligt!


Fortsätter jag i den här takten då lever jag snart i min dröm. Jag är på god väg. Drömmen kanske ska uppdateras redan nu, men vad vill jag när jag nått dit? Hur mycket behöver jag sälja? Vem vill jag vara? Jag vet svaret på alla frågor utom den i mitten. Den är ju enkel. Den handlar om ren matematik. Den får jag lösa på torsdag eller nåt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela