Real Time Analytics

Livet På En Kant

Funderar på att köpa egendesignade skor

Publicerad 2013-08-01 18:55:00 i Vanlig vardag,

Jag är sjukt sugen på att beställa ett par skor från min tillverkare som är egendesignade. De har absolut ingenting med hästar att göra och de skulle passa i precis alla sammanhang. Jag har en väldigt precis känsla över hur de ska sitta på foten och hur de ska kännas att gå i. Jag måste bara komma på det sista i designen sedan lär jag nog göra slag i saken. De har dessutom en jackmodell jag vill ha. Liknande modell har de sålt till ett annat klädmärke och de säljer sina jackor för mellan 6´-12 000:-. DEN vill jag ha.
 
Fatta att ni kommer att se mitt märke ÖVERALLT! Jag vet att jag lider av någon form av storhetsvansinne, men det skiter jag i. 
 
Jag kommer att äga ridsportklädesvärlden, vara grym inom både mode och skor och sedan som pricken över iet sälja hindermaterial. Get it!

I will be all over the world!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela