Real Time Analytics

Livet På En Kant

Erbjudande om skitsnygga stövlar

Publicerad 2013-08-22 22:09:09 i Vanlig vardag,

Idag fick jag in ett erbjudande om stövlar.
Nu är det inte ridstövelmodell på dem just på bilden, men med lite fixande av dem kan de bli snygga ridstövlar istället.
 
Priset skulle vara riktigt nice på dem. Vad tror ni? Designa om själv lite i fantasin. En idé med stövlar jag fått tidigare är att det ska vara möjligt att justera vadvidden själv på modellerna. Samtidigt som jag vill ha lite touch på stövlarna är det väldigt viktigt för mig att ha kvar den klassiska stilen på ridkläder. Lite båge på sidan osv. Vad får ni för bilder av de här som ridstövelmodell?
Designen är fri och jag bestämmer själv hur jag vill att mina varor ska se ut.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela