Real Time Analytics

Livet På En Kant

Dubblar min inkomst!

Publicerad 2013-08-02 17:51:02 i Vanlig vardag,

Om det här håller i sig har jag nästan dubblat min lön till nästa månad. Det är helt sjukt. Det är knappt så jag fattar det själv. Är det verkligen så enkelt? Kunde jag lyckas på bara en månad? Hur blir då nästa, och nästa och nästa.... HAHAHA!
 
Jag är sjukt nöjd med mig själv att jag lyckats med detta. Firade idag med en liten glass. Har bestämt en supervara till att ta in i butiken. Jag hoppas att den kommer under nästa vecka. Det sjuka med det här är att jag 1. Inte har börjat sälja ridbyxor ännu. 2. Knappt hunnit starta upp. 3. Det känns som att jag blir överöst av beställningar och förfrågningar. 4. Måste skaffa ett separat telefonnummer till affärsverksamheterna. 5. Njuter av tillvaron. Är tacksam över att känna en enorm stolthet över att jag är så sjukt jävla bra!
 
Jag vet att jag har tjatat om det här nu i flera dagar, men hela mitt liv kretsar kring det här just nu. Tjoho! 

Vet ni vad jag mer har på G in i butiken?
Nummer 1: En supersadelgjord. Att ingen tänkt på det här förut? Den kommer att bli en supersäljare.
Nummer 2: Hjälmar. Dock måste man köpa relativt många och jag vill hålla mig till mer unika produkter.
Nummer 3: Supersnygga UNIKA benskydd. Vill man vara unik ska man titta hit! Så är det. Jag endast att ta in 10 st av dessa benskydd.
Nummer 4: Lädergrimmor till BRA priser. Jag hittade en tillverkare som verkade bättre. Det gäller bara att kvaliteten är bra, annars är det meningslöst att köpa in sakerna. Jag vill ha kvalitet till bättre pris.

Jag hade S här idag och hon satt också och dreglade och drömde om mina kommande produkter. Jag har redan tingat en sadelgjord åt henne. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela