Real Time Analytics

Livet På En Kant

Arbetet kallar!

Publicerad 2013-08-05 12:45:00 i Vanlig vardag,

Ingen idé att beklaga sig över vädret. Det är bara att knalla ut. Jag har ca 150-200 kg hö som jag måste slänga. Det ska bäras ner hinder från loftet. Det är våra "finhinder". Nu har jag ingen aning om hur de ser ut för jag har aldrig sett dem och jag vet inte hur många de är. Idag behövs de iaf. 
 
Sedan väntar jag på div mail från några olika personer som jag hoppas ska leda till affärer. Jag väntar också på ett telefonsamtal som jag hoppas mycket på. Det skulle innebära guldstjärnor i kanten på den här dagen. Naturligtvis återkommer jag med hur det blir med allt. Det jag kan säga är att jag haft kontakt med två nya intressenter på ridstövlar idag. Hoppas, hoppas, hoppas. Det är så roligt att sälja.
 
P.S Det är inte jag som ska hoppa. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela