Real Time Analytics

Livet På En Kant

Äntligen sista dubbla arbetspasset

Publicerad 2013-08-22 21:46:01 i Vanlig vardag,

Jag har nu jobbat sista dubbla passet på ett tag. Det känns nice! Faktum är jag egentligen är helt slut och trött. Nu kan det äntligen bli lite roligare uppdateringar på bloggen och lite mer liv här. Jag har ju massor med andra projekt samtidigt. Det är bara det att man inte kan göra allt samtidigt, speciellt inte när man är borta från 7-21 varje dag.
 
Idag blev det inga gulliga kommentarer, men de kommer nog sinom tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela