Real Time Analytics

Livet På En Kant

Värsta städrycket!

Publicerad 2013-04-10 16:33:56 i Vanlig vardag,

Jag vet inte var det kom ifrån, men jag fick värsta städrycket.
 
Nu ska jag ner till stallet. Hoppan och Ante ska få lite motion idag. Jag vet inte riktigt hur jag ska lägga upp det med Hoppan, men jag antar att det ger med sig när jag kommer ner. Det är lite svårt att veta hur jag ska göra nu, men jag tror att jag träns-tränar hästen lite först och sedan när hon är van vid det börjar med sadel igen.
 
Då är risken att jag tappar henne minst. Hon är verkligen helt knäpp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela