Real Time Analytics

Livet På En Kant

Världen går under - STORA I-landsproblem!

Publicerad 2013-04-17 06:42:07 i Vanlig vardag,

Rätt lagom att jobba till 12.30. Då känns det som att hela dagen är kvar när man slutar.
 
Blev irriterad nu på morgonen när jag inte längre kom in på internet på min mobil. Insåg att mitt saldo var slut. När jag skulle ladda var det fel på laddningen. Fan vad jag hatar när det händer. Hur ska jag klara mig nu under dagen? Ja, sms och ringa fungerar ju, men en dag utan internet på mobilen? Känns som att världen går under nästan.
Vad gjorde man för 10 år sedan när det inte fanns internet på mobilen? När den bara användes till att ringa med? Jag vet inte, läste böcker kanske.
 
Nu måste jag gå, arbete väntar. I-landsproblemen får jag lösa under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela