Real Time Analytics

Livet På En Kant

Slänga skräp och inspirationsbesök!

Publicerad 2013-04-12 15:09:31 i Vanlig vardag,

Nu ska jag slänga lite skräp som ligger här hemma. Sedan blir det ett besök på Villa & Fritid i Rosersberg för att se om jag kan inhämta ännu lite inspiration till mitt hem. Det är en toppenbutik som verkligen är värd ett besök. Den ser lite trashig ut från utsidan, men har hur läckra och snygga saker som helst till bra pris. Det är lite blandat porslin, tavlor, möbler, ja allt du kan tänka dig till ett hem.
 
När jag kommer hem ska jag hänga upp en lampa. Krävs lite klättring i stege för det. Det är rätt hög takhöjd i den här lägenheten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela