Real Time Analytics

Livet På En Kant

Saker att vara tacksam över idag

Publicerad 2013-04-08 22:47:00 i Attraktionslagen,

Jag bestämde mig för att börja skriva ner saker jag är tacksam över varje dag.
 
Dagens blir:

1. Naturligtvis att hunden varit normal idag. Dvs han har verkar pigg, frisk och börjat visa normala livstecken igen.
 
2. Det faktum att jag faktiskt orkade göra något med en häst idag. Jag tänkte det ur ett friskhetsperspektiv.
 
3. Att jag igår kom på det där som jag skrev om tidigare idag i ett inlägg. Känslan jag kom på att jag skulle känna över det som känts som ett problem. Jag hittade ju en positiv känsla i något som bara varit ångest och negativitet senaste dagarna.
 
Det här är de saker jag känner att jag är mest tacksam över ikväll när jag lägger mig.

Kommentarer

Postat av: silverloa

Publicerad 2013-04-10 18:27:07

Intressant blogg du har! Hahaha läste att du inte tycker du är normal men vem sjutton är det? och isåfall har jag också en massa sjuka ideer, då jag tror och försöker leva efter LOA.
Det var förresten så jag hittade hit sökte på attraktionslagen.ha det gott, nu ska jag fortsätta läsa här.
silverloa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela