Real Time Analytics

Livet På En Kant

Och nu står männen på rad

Publicerad 2013-04-23 17:41:50 i Vanlig vardag,

Åtminstone känns det som att de står på rad igår eller idag, har inte så bra koll och har inte engagerat mig så mycket i det., har ännu en hört av sig. Den här är visserligen oberoende både av blogginlägg och annan information om mig. Det kanske kommer sig av mig själv.
 
Grejen är att jag nog känner att jag inte har så mycket tid över till någon man just nu. Jag har så mycket eget att göra. När jag ska klämma in en man mitt i alltihop. Fast det är klart. Är det någon som verkligen visar framfötterna och visar upp sig från sin bästa sida kan jag nog tänka mig en eventuell dejt. Det känns inte så viktigt, men det skulle kunna hända.

Igår gjorde jag ju en check i planeringen inför maj månad och jag kom fram till att första halvan är fullspäckad med saker jag har inplanerade.
 
Jag skulle ju iofs behöva hjälp med vinterdäcken fortfarande. Min förhoppning var att det skulle dyka upp en räddande prins, men det har inte hänt ännu och vad är sannolikheten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela