Real Time Analytics

Livet På En Kant

När man låter rädsla styra sitt liv

Publicerad 2013-04-15 21:58:42 i Vanlig vardag,

Jag blir arg på mig själv när jag inser att jag låter rädsla styra mitt liv. Det är fan sugigt. Idag upplevde jag något jag inte upplevt på länge - ångest. En total jävla ångest. Småångest kan ju komma lite nu och då, men den här var stor.
 
Jag ska berätta hur det kommer sig. Jag har ju skrivit några gånger om en önskning jag gjort, som dessutom slog in rätt bra. Idag var det som att det blev en gång för mycket han visade sig här. Jag blir fan rädd. Nu ska ni höra det sjukaste. Jag är fan rädd att han ska vara intresserad. Jag vet det är stört, speciellt eftersom jag har skrivit här hur mycket som helst om det. Livet är fan inte lätt! Man är väl helt enkelt inte mer än mänsklig?
 
Så länge han inte gör något så kommer jag inte att ens försöka. Det är inte många människor som kan få mig sådan, men uppenbarligen är han en av dem. Jag är fan osäker. Det händer inte ofta.
 
Hittade iaf bra text om när man blir rädd. Google är bra. Där kan man hitta allt.
 
"Våga att tänk om, våga att tänka nytt och våga ta ett okänt steg i livet utan att låta rädslan hindra dig. Tacka endast nej till det som universum erbjuder dig för att du inte vill, aldrig utifrån din rädsla. Låt inte rädslan vara din röst."
 
http://medialarummet.se/livet/the-secret/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela