Real Time Analytics

Livet På En Kant

Hur du löser saker som kan te sig omöjliga!

Publicerad 2013-04-25 11:04:00 i Vanlig vardag,

Insällningen avgör det mesta. Det bara är så. Nu är det till att köra igen. Jag är så jävla nöjd med mig själv. Livet tar sig. Oanade saker händer. Jag lyckas verkligen med det omöjliga. Gång efter annan.

Det är som jag säger, och jag bevisar att det är sant, JAG är den som gör det omöjliga möjligt. Jag vet inte hur jag bär mig åt. Jag ger mig nog bara fan på att ALLT är möjligt. Efter det hittar jag en lösning på det som ansågs vara ett problem. I min värld finns inga hinder för att göra saker. Allt är saker som behöver lösas på bästa sätt.
 
Nu ska jag planera inför framtiden. Jag kommer att komma dit jag vill. Jag är beredd på att arbeta för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela