Real Time Analytics

Livet På En Kant

En heldag på hopptävling!

Publicerad 2013-04-21 06:49:00 i Hästarna,

Nu är det dags att åka iväg på tävlingen. Det blir en heldag idag. Med 300 starter totalt kan jag räkna med att det kommer att ta ett tag. Jag vet att det är en jag känner som ska tävla där, men jag har inte kollat i övrigt.
 
Ska bli rolig iaf. Igår när jag körde dit kände jag tävlingsglädjen när jag mötte transporter på väg hem. Hihi! Bara att sparka igång åsnan(läs: Ante) så att vi också kan börja styra runt på tävingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela