Real Time Analytics

Livet På En Kant

Det är nu jag skulle behöva en man!

Publicerad 2013-04-13 14:03:02 i Vanlig vardag,

Jag behöver en man nu. Det är snart dags för däckbyte på bilen och det har jag ingen lust att göra själv. Det jag kan göra när det kommer till däckbyte är att titta på mannen och berömma honom för arbetet han utför. Skämt åsido! Jag skulle behöva hjälp med däckbytet.
 
Vad är sannolikheten för att en man skulle dyka upp och erbjuda sig? Jag är alldeles för stolt för att fråga om hjälp. Visserligen har jag önskat mig vissa saker gällande män och mitt liv, men jag vet inte om jag tror att de kommer att infalla så snart.
 
Det är jätteskönt för imorgon får jag sovmorgon. Jag har "bytt bort" utsläppet av hästarna. Det ska bli asnice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela